Sunday 1 January 2012

2012 sudaa plak nyaaa .. hehe ..

assalamualaikum 
selamat malam semuanyaa ..
:)

ary ne ary ahad .. 1 JAN 2012 kan .. kompom keja kamukamu nee on9 jak kan ..
 sama laa macam ak baa juak .. hehe .. anu baa , sihat2 juak kaa kamukamu semua ne ? huhu .. harap2 ok laa kan .. eyalaa taun baru laa katakan .. mesti ada yang penat2 sbb p smbut new year semlam kan .. hehe .. normal laa baa tu kan .. :)

huhu .. cerita pasal taun baru .. hurmm .. mesti smua ada pasang azam baru ne kan .. haha .. wajib laa baa tu kan .. tp da tau laa samada azam tu tercapai tau nda kan .. lau aku azam aku 2011 yang lalu rasanyaa separuh tercapai laa juak .. alhamdulillah laa kan .. hehe .. :)

lau 2012 nee plak .. aku nda juak banyak azam laa .. tkut jak nty nda tercapai .. sbbnyaa lau pasang azam ne mula2 jak tu semangat mau kasi capai ..lpas tu lau tengah2 tahun sudaa tu naaa d lupa suda tu azam ..
betul kan ? hahaha ... tau tuu sbb ak pun bgtu .. hahaha .. 
mesti banyak kan azam kamu ne .. share2 baa juak .. ehe .. 
sini meh sini aku share ma kamu azam ak erk .. hahaha .. 
:)


AZAM C MISS GEROBAK FARHANAH 2012 

* HARAPHARAP nanti exam semester 1 nee ak dapat 3 pointer ke atas ~ amin ! 

DAN 

* HARAPHARAP parents aku bagi kebenaran aku untuk bercuti ke TAWAU cuti semester nanti ~ amin ! 

DAN 

* HARAPHARAP niat aku mau bertudung akan dipermudahkan ~ amin ! 

DAN 

* HARAPHARAP tahun 2012 nee aku ndak banyak masalah mcm 2011 ~ amin ! 

DAN 

* HARAPHARAP hubungan aku dan dea akan bertambah bahagia dan berkekalan ~ amin ! 


hurm , rasanyaa tu jak laa azam aku tuk tahun 2012 neee .. hehe .. nda banyak pun cuma ada 5 jak .. tu pun suda mencukupi tuk aku .. hehe .. 
apapa pun , smua oang ada azam tersendiri kan .. semua nyaa dari kita jak samada mau truskan niat kita nee taw nda .. 

ak harap semoga semua azamazam aku d ats ne n azam kamu juak akan tercapai .. insyALLAH .. 
sama2 laa kita berdoa yaaaa .. 

yang penting JANGAN PUTUS ASA ! 

SELAMAT TAHUN BARU SEMUA 

past is past ok ! 
:)



No comments:

Post a Comment