Tuesday 31 January 2012

darling ....

      salam semua ..
mat petang juak yah .. siok kan hujan tdy .. punya sedap tidur ..
bgun2 sedja trus update blog c kilik ney .. hehe .. 

hurm , tp jan laa rsau .. update kali ney ndaa laa panjang lebar mcm sbelum2 ney .. haha ! 
sebab ?
aku cuma ada stu perkara sedja aku mau type .. 

KAMEK RINDU SAMA KITAK !! 

haha .. pe kejadahnya aku ckp2 srawak ney ... eeeehhh ! ajaran sesat betol la .. kilik !
tp betul aku rindu baa sama cinta aku .. huhuhuu ..
tp nda pa .. dgr2 kabar pulang kunuk bulan februari ney .. 
tunggu sedja la kan .. lau ada tu ada laa .. lau xda pa boleh bwt .. 
tunggu sedja laa lagi bulan2 akn dtg .. (:

aku ulang lagi ar .. ko wan dengar sana .. 

KAMEK RINDU SAMA KITAK !! 

luv you bodok ! k bai ! :)

1 comment:

  1. cehh ~ cam durg ne rindu2 ne . cap srwk swa tu . :) . gud2 aa , da pningktan . >.< mish eu :)

    ReplyDelete