Sunday 17 February 2013

Sederhana sebegini just nice for me . Thank you :]

Ni hao & Assalamualaikummmmmmmmmmmmmm :]
Dtg plak kerajinan aku sekrg mau mengupdate belog yg ckup berusang lalang segalaa.. haha! eyalaa myb tgh2 mlm ne jak kali ahh ada kesempatan sbb msih d rumah dn ada wifi yg laju derrrrrrrrrr berbanding d hstel tercinta KUNUK. haha .__. 

Hmmm , ne ari seharian gua bejalan ngan my mum n my lil sister yg getek. haha! paginya kunuk pegi org kwen jak.. aik ntah2 terderek plak pegi DUBAI , LONDON neee. haha! alaaa smuanyaa tuh pun nama butik tudungsss sejaa.. bukan betul2 pun. haha. lau btul alangkah indahnya. hihi.. lepas tuh survey2 ehem2 d 1B.. heehee.. knuk djnjikan note tpi ntah laa bila dptnya.. tunggu jak laa.. haha. mamy sapa ndk kenal! :D
btw , td dpt tdung free dua sbb matching ngan bju krung baru yg djhit dan bru d ambil smuanyaa tdy. uik.. gila la wey kepenatan ne ary.. sngt2 mensiok kan dn memenatkan kaki.. huhu.. 

Tpikan aku rsa title aku tidak ngam laa kan ngan crita2 yg ntah2 d ats ne. haha! act , jst wnt to say that i and him was became more better than before.. alaa.. yg sebelum ne ak luah yg ntahhh kesedihan tahap gaban knuk.. hihihi.. alhamdulillah skrg aku rasa laa kan mcm ok2 sudah laa berbanding sebelum tuh yg mcm dulu.. lau d ingat yg dulu.. Tuhan jak yg tahu kali yah betapa eiihhh susah laa mau ckp.. haihhh!. And now , i think he was treat me as well yg patut as he's girlfriend. then , i'm happy for myself and him oso.. Yg penting AKU kena , bukan lek kena PATUT bukan lek patut la ak rsa tapi WAJIB paham dea jak laa.. sbb selalunya mslh mesti dtg dri aku and i admit it but it doesn't mean that him always right kan.. huhu.. tolak ansur jak laa kan apa susah oooo.. tpi kdg2 susah jgk sebab mau laa dilayannnn kan.. hehe.. prmpuan mana yg ndk mau d bgi perhatian kan.. i'm just say what the truth LOL :]

Syukur laa kalau begini berterusan jak.. takmo gdoh2 laa lagi.. AKU YANG TERSAKITI bha mcm ckp c judika.. hahah! Now , tgh webbie ngan dia sementara msih d rumah.. d hostel tu mna laa dpt.. lokek bah uitm ndk mau bgi wifi yg open tuk webcam. eee! KADAKSSS ~ hahaha :p 

Setelah mau dua bulan aku ndk jumpa dea neh , dea makin hitam , haha! sbb kerja kottttt ^_^ , lepas tuh dea makin gundutttt , yalaaa org mkan free hari2 d jaga lek oleh mama apa ndk nya kali kan.. haha! and last dea still cute yg mcm first aku kenal.. adeyh , ne laa kan prmpuan kalau tgh happy semuanyaa laa bha indah BUT betul laa.. iklas.. ndk da niat apa2 pun weyy. hihi.. mmuuuaahhhhhxx! :-*

I think its enough for this dan sekarang aku betul2 mau kurus balek mcm duluuuuuuuuuuuuuu.. eee... tolonglaa bantu hambamu ne Tuhan kasi kurus balik bdn q.. kasik kurang2 laa yah napsu makan ku ne.. npsu lain tidak perlu kali rasanya! HAHAHAHA!  ( budu ko par ) :D kalau bole kan pndng mknan pun mcm gtu2 jak laa yah.. spya ndk juak mmbazir gara2 npsu jak lebih lau tgok mknn.. Aminnnn :]

That's all for tonight. Mau sambung fokus sama dea balik laa. hihi.. 
I hope KAU SAMA AKU will be like this today , tomorrow and ALWAYS...
Wo ai ne Mr.boyfriend :-]

Pcking brg sudaa tinggal tunggu berambus lagi pegi hostel -___-
Bye-2 kamoooo , goodnight n slepp tight ! :D

No comments:

Post a Comment