Saturday 16 March 2013

Dugaan :)

Assalamualaikum... !

terok betul ka aku ne ah ?
smpai aku mesti lalui smua2 neh? aku sndri ndk psti kenapa begini dan msti begini.. kdg2 aku btul2 ndk tahan sudah.. tpi dsebabkab sayang.. smuanya dketepikan.. tolong lah buka mata , hati dan pikir kan lah apa yg org perna bt dn tolong lah pikirkan perasaan org. Aku ndk minta lebih bha sayang tpi at least ada.. jangan pernah bt kan diri aku ne mcm ndk d hrgai.. bhgiakan aku n happykan aku sudah memadai.. aku ndk minta apa2 pun dri diri kau.. aku tahu kdg2 aku ndk layak dpt apa yg aku mau.. aku sedar kekurangan diri aku..  tpi aku pun berhak bahagia kan? even kta belum ada ikatan yang sah tapi aku berharap kau tuk jadi suami aku suatu hari nanti.. sbb aku tahu belum tentu ada lelaki yang bole jaga aku mcmna kau jaga aku dri dulu smpai sekarang.. tiada manusia yang sempurna kan tpi bagi aku kau boleh dikategorikan sempurna sbb kau cukup matang tuk aku.. kau cukup tahu apa yg baik dan buruk tuk diri aku.. tpi kdg2 apa yg kau buat dgn aku , aku cukup sedih.. saban hari airmata aku keluar sbb kau jak.. dgn mudahnya aku mengalirkan airmata aku smpai stu tahap kdg2 aku rsa air mata ak neh xda nilai sudah dgn kau..

aku ndk taw mau buat apa lagi supaya perkara yg sama ndk berulang.. aku tahu kau penat.. mcm aku ckp  aku dlm proses tuk paham kau hari demi hari kan.. tpi mustahil kau x bole bkorban tuk ak skjap.. luangkan masa dengan aku tanpa marah2? kau tau ka rsa nya betul2 skit bila ko buat aku bgtu.. tuhan jak yg taw.. tapi aku tetap sbr dn tahan dgn kau sbb aku sgt2 syg dengan kau.. lau bole aku ndk mau ngan org lain suda bha..  tolong lah pahami aku jgk.. aku x buat perngai kalau dlayan bagus2.. tpi tiap kali aku ckp bgtu msti kau ckp diri mu yg salah., bukan mcm tu tpi aku mau kau taw apa yg sudah kau bt sama aku smpai ak bgtu sekli.. tiada niat pun mau tduh kau yg bkn2.. aku bukannya patung yg kuat lau d bt bgtu trus.. lagi pun ak mnusia yg  tahu apa tu penat.. penat dgn smuanya bkn mksud ak penat syg kau.. tpi penat ndk kuat mau begini terus.. apa yg bole aku bt menangis jak kan mcm selalu kau dengar :'(

Tolong lah paham aku jgk...

No comments:

Post a Comment