Sunday, 1 July 2012

oledy one year seventh month and 1 week laaa .. ^_^

Assalamualaikum semua :)
wahhhhhhh , rajin suda ne mau mngupdate belog q yg bakarat ne . hehe . ok juak bha kan kamu petang-2 ne . maklum laa mesti byk sudah yg ndak kesabaran mau tguk final euro ne nty subuh . apa toh yg lawan , SPAIN vs ITALY kaa eya ? maklum laa oang tnggal d asrama mana laa tau cean perkembangan dunia luar . 
( luar la sangat ) hahaha ;D

erm3x . skg ne msuk mnggu keempat sudah bha ak tuk sem 2 ne . aigoooo ~ punya capat masa kan . tp bgus laa juak bha toh . makin cepat makin asyik . ( ada sebabnya ne c gilak ) hahaha . tgok ary ne ne sudah 1
 JULAI . naaa , hbis bgtu seja bulan JUN . hehe . sob-2 , ayok laa kmu baca-2 cerita q ne . hahaha . knuk . dry kmo seja bha :) x salah kali q rsa kongsi-2 pengalaman . hahaha . UISEH ! ;D
( pengalaman laa sangat ) heeee ~ 

oledy one year seventh month and 1 week laaa 

naa , biru-2 sudaa tajuk q tuh kan . hehe . mesti kmu sudah agak kan apa toh . yaa ! bijak-2 oang d fb ne . hehe . mesti da yg mau ckp2 mau juak mengempen-2 tp berlaa kan . tp btul la jgk tuh , hahahah . x la bha . kamo ne . smua oang ada hak kan mau bwt cm ak buat ne . just be urself  n beranikan diri k kwan-2 :D
jom-2 balek p tjuk asal . haaa ! yaa , ak ma dea sudah cecah 1 thun 7 bulan 1 minggu ne ary . hehe . 
lama juak bh bagi aku . bagi aku laa . bgi dea jgk laa . hahaha . tp mngkin bgi kmu yg dluar sana myb alaa baru stu thun lbih apa seja la bha tuh kan . kan-3 ?? tipu laa lau x cakap gtu sebab aku pon sllu ckp oang bgtu . hahahahaha . jujur bha :) oang jujur d sayang tuhan . naa :) nda bah , jan pegal2 yah kamo baca ne :)

aku sama dea ndak sngka bha juak hbungan ne boleh kekal lama smpai bgni . rekod laa juak bgi ak . hahaha . ( trip playgirl lek ) hahaha . tp dea pun bgtu bha . hahaha . sama-2 laa . alaa kisah silam buat pa mau ungkit kan , ceh . hahaha :) myb ada setengan kwn aku n dea yg taw cmana kami bole bersama . uikna , ayat tuh bha ,. bersama ar . hahahah . 

dalam hubungan mustahil laa ndak pernah berlakunya persengketaan . hahaha . lucu doh ayat mu par . hahaha :) tp btul laa kan . tipulaa lau ada yg ckp hubungan dorang bahagia mcm air jak . tipulaa . ndak best bha juak lau bahagia mcm air tuh . boring :) cuak lau ada gaduh-2 . naa , di situlaa ko tguk behumbang hp , bhantak itu ini , maki sana sini , mejok sini sana . hahaha . TAPI , tu yg bikin korang saling tambah sayang menyayang tuh , hahaha . betul . x tipu . haha . sana laa juak ko makin tambah kenal perangai nya , gayak-2 nya yg sebenar lau marah camna . naaa . ok tuh bgduh-2 . tp jan laa selalu . boring :) hahaha . 

senang seja bha lau mau hubungan tuh kekal sebenarnya . hahaha . adeh , trep pandai lek kan . hahaha :)
janji MEMAHAMI each other . kenak-2 lek yg  cinta jarak jauh mcm KAMI ne . hahaha . SETIA ? kompom laa MESTI kan . berpun kita belum tau sapa jodoh kita tp x salahkan lau kita berharap yg sekarang ne jadi jodoh kita kan . amin :) pa lek ar ? oya , anu PERCAYA laa bha . pecaya par mesti . haha . kmu pecaya tu mesti . susah tu bole bikin gduh . haha ( pengalaman ) :D

1 tahun 7 bulan 1 minggu ne , boleh dikira pakai mulut kami jumpa kesian . hahahaha :)
naseb laa kan cinta jauh-2 ne . sudah stdy mang bejauh . asal kompom laa jauh jugak . 5++ lebih kilometer bha bilang . huhu . sabo je laaa . KK <---> TAWAU . maigad ! jauh doh . krem juak pantat kan . hahaha ;D
tp ak sukur la juak kmi msih bole jmpa lagi walaupun tym cuti semester seja . daripda ada oang yg langsung ndak bole jumpa kan . lagi kesian . tp x pala demi mengjar masa depan berkorban laa kan . nty ada juak tuh . sabar yah kawanku :) lau jodoh x kan ke mana jugak . sama-2 laa kita saling mengingati . hehe :)

so ! rsanya tu jak laa yg aku mau share sal cerita cintan cintun ku ngan c tshabalala ne . hehe . 
mau tgok oangnya ka ? haha . kmu tau juak bha tuh . ndak juak hengsem tp mcm oang bilang manis nya ada . wah ! hahahaha . matik laa ada juak yg kembang-2 nty ne . xpala by bukan selalu . bwerkk ;p


* naaa , manis kan ;p


* dua si gilak :)


hehe . moga-2 berkekalan laa hendaknya . besala cinta muka buku ne . hahaha :) kalau jodoh x ke mana pun kan . kmu doakan yah :)
makaseh n bye-2 :)


* p/s to MRR : 1432436 :)