Tuesday, 31 January 2012

darling ....

      salam semua ..
mat petang juak yah .. siok kan hujan tdy .. punya sedap tidur ..
bgun2 sedja trus update blog c kilik ney .. hehe .. 

hurm , tp jan laa rsau .. update kali ney ndaa laa panjang lebar mcm sbelum2 ney .. haha ! 
sebab ?
aku cuma ada stu perkara sedja aku mau type .. 

KAMEK RINDU SAMA KITAK !! 

haha .. pe kejadahnya aku ckp2 srawak ney ... eeeehhh ! ajaran sesat betol la .. kilik !
tp betul aku rindu baa sama cinta aku .. huhuhuu ..
tp nda pa .. dgr2 kabar pulang kunuk bulan februari ney .. 
tunggu sedja la kan .. lau ada tu ada laa .. lau xda pa boleh bwt .. 
tunggu sedja laa lagi bulan2 akn dtg .. (:

aku ulang lagi ar .. ko wan dengar sana .. 

KAMEK RINDU SAMA KITAK !! 

luv you bodok ! k bai ! :)

Thursday, 26 January 2012

stress sudaaaaa .. ):

   salam semua .. 
mat petang kamoo .. macam kamoo ? ok kaa juak ? hpefully ok boss .. :)

wah ! mcm lama jgak ney aku ndaa update ceritera aku kan .. hehe .. 
bkn malas tp bz yang melampau tahap gaban2 sudaa ney .. huhu .. sampai kadang2 makan pun ndaa terurus baa .. kesian kan .. hehe .. 

act guys , ak stress baa ney ma stdy aku sudaa .. bkn stress apa tapi aku takut aku ndaa dapat carry tuk sampai p final exam .. seyes , aku belum ada apa2 persediaan lagi tuk final exam aku yang akan datang ney .. aku nda taw laa apa aku mau jawab nty ney lau aku ndaa taw apa2 kan .. huhu .. 
mesti kamoo semua sudaa taw kan apa kos yang sedang aku pelajari skg ney .. huhu .. myb ada laaa juak yg ndaa taw .. its ok . let me tell youu ! aiseh .. hehe .. aku budak DBS uitm kk .. DBS tuu mksudnyaa DIPLOMA BUSINESS STUDY .. sbnrnyaa kan lau kamo mau taw laa aku bkn mau stdy ney kos .. 
sebab ?? aku ndaa berapa minat .. huhu .. yg aku mau act nyaa DPA ..kos public admin .. tp pa bole bwt ndaa da jodoh q maa dpa kan .. terima sedja laa .. hihihi .. 

hurm , balek ma cerita stress aku tu kunuk .. aha ! 
gney baa , dlm kos aku skg ney tuk semester 1 aku ada 6 subjek sedja .. 
sikit kan subjek kami .. tapi naaa .. membunuh jugak laa .. bru sem 1 ney sudah bgney .. huhuu .. gylak sedja nda yah .. mau2 suda ney .. huhu ..



BEL120
aku target A- tuk subjek ney .. huhu ..
sbjek ney ndaa laa susah sangat ... :)


MAT112
hurm , mey laa subjek yg bikin aku SANGAT2 stress ..
sbb nya aku ndaa pernah sukak ma sbjek yg brkaitan ngan math ar .. huhu ..
tp apa2 pun aku mesti sukak jugak ney dmi msa depan aku .. aha !
tuk subjek ney aku cma dapat trget B+ ..
aku nda mau trget tnggi sbb nty ndaa dapat aku jgak yg sedih ..


MGT162
aha ! sub ney lbih krng macm bel jugak ..
tp tu laa msti banyak membaca n mnghafal ..
lau ndaa bye2 laaa ..
thuyung hayang tym exam ..
tuk sub ney aku trget A- ..


ACC106
haha ! ney FAVOURITE sub aku weyy .. hehe ..
aku ndaa taw napa aku nda suka math tp aku sukak sub ney ..
syiok ney sub .. hehe .. kenak2 lek aku mang ada basic suda kan .. jdy hepylaa ! :)
so , tuk sub ney aku trget A+ .. :)
 tuk sub CTU101 maa sub HBU115 aku xda pic nyaa laa .. sbb sub ney xda buku nyaa .. cma tuk CTU101 tuu slide show .. hehe .. n for HBU115 tuu KESATRIA KEMBARA ..outdoor actviti .. ak sukak ! :)

hurm , bukan senang kan tuk capai pa yg kta mau .. yg penting usaha tu sedja .. huhu ..
tp tu laa stress tu ndaa pandai lari baa kan .. pelajar mang lumrah baa kan lau stress .. mna lek assgnmnt , mna lek money2 , mna lek persekitaran , mna lek keperluan hdup n so on laa baa ..
tapi tuu semua tuk masa depan sendiri jugak kan .. dari kita sedja baa tu kan .. hehe ..
lau mau hdup senang naty susah2 laa dulu .. lau mau senang2 skg kompom susah2 laa nty ..
terserah ma diri sendiri laa jawab nyaa kan .. aha ! :)
so , tuk sapa2 yg bgelar stdnt tuu DONT GVE UP ok !
do da best .. sama2 jugak kita ney ..
ENJOY2 JUGAK STUDY JANGAN DI LUPA !

k bai ! (:

Wednesday, 18 January 2012

karakter si dea seperti ini .. :)

malam peepssss .. 
smua nyaa sbuk on9 kan .. 
dak pa yg penting asgnment kmo smua oredy done .. :)

hurm , lama jugak yah ak nda update ney blog .. bhabuk2 juak suda ney .. hihi .. bkn pa guys , jdual ak padat gylak ney ... mcm kemaren .. fuhhh !! clas stu ary baa blang .. bygkan jak laa dry jam 8 pagi smpai 8 mlm .. rehat pun stu jam jak la ar .. huhu .. kesian kan .. huhu ..
tp pa bole bwt .. bukan pelajar laa kan lau nda stress tuu .. huhu .. demi masa depan juak kan .. :)

tp dalam penat2 aku ney .. on9 tetap juak on9 .. hahaha .. bkn pa baa mcm nda lengkap ney aku rasa lau nda on9 stu ary .. hehe ,, kenapalaa lau guna hp sedja .. jnji on9 !! hahaa .. :D 
KILik kan .. tp lau on9 tu bukan laa mghadap facebook semata2 .. cry maklumat pun ada .. tgok2 isu smasa kdg2 .. hihihi ..  pa oang bylang cry benda baru la kan .. bukan pakwe baru ok ! :D

then guys !! ak da something nak share kan ma kamo ney .. 
pasal jodoh.. :)
jom sama2 kita tinjau adakan pasangan anda sekarang jodoh anda .. 
:)

- 9 PETANDA DIA JODOH KITA -


1.Bersahaja
Kekasih kita itu bersikap bersahaja dan tidak berlakon. Cuba perhatikan cara dia berpakaian, cara percakapan, cara ketawa serta cara makan dan minum. Adakah ia spontan dan tidak dikawal ataupun kelihatan pelik. Kalau ia nampak kurang selesa dengan gayanya, sah dia sedang berlakon. Kadang-kadang, kita dapat mengesan yang dia sedang berlakon. Tetapi, apabila dia tampil bersahaja dan tidak dibuat-buat, maka dia adalah calon hidup kita yang sesuai. Jika tidak, dia mungkin bukan jodoh kita.

2.Senang bersama
Walaupun kita selalu bersamanya, tidak ada sedikit pun perasaan bosan, jemu ataupun tertekan pada diri kita. Semakin hari semakin sayang kepadanya. Kita sentiasa tenang, gembira dan dia menjadi pengubat kedukaan kita. Dia juga merasainya. Rasa senang sekali apabila bersama. Apabila berjauhan, terasa sedikit tekanan dan rasa ingin berjumpa dengannya. Tidak kira siang ataupun malam, ketiadaannya terasa sedikit kehilangan.

3.Terima kita seadanya
Apapun kisah silam yang pernah kita lakukan, dia tidak ambil peduli. Mungkin dia tahu perpisahan dengan bekas kekasihnya sebelum ini kita yang mulakan. Dia juga tidak mengambil kisah siapa kita sebelum ini. Yang penting, siapa kita sekarang. Biarpun dia tahu yang kita pernah mempunyai kekasih sebelumnya, dia tidak ambil hati langsung. Yang dia tahu, kita adalah miliknya kini. Dia juga sedia berkongsi kisah silamnya. Tidak perlu menyimpan rahsia apabila dia sudah bersedia menjadi pasangan hidup kita.

4.Sentiasa jujur
Dia tidak kisah apa yang kita lakukan asalkan tidak menyalahi hukum hakam agama. Sikap jujur yang dipamerkan menarik hati kita. Kejujuran bukan perkara yang boleh dilakonkan. Kita dapat mengesyaki sesuatu apabila dia menipu kita. Selagi kejujuran bertakhta di hatinya, kebahagiaan menjadi milik kita. Apabila berjauhan, kejujuran menjadi faktor paling penting bagi suatu hubungan. Apabila dia tidak jujur, sukar baginya mengelak daripada berlaku curang kepada kita. Apabila dia jujur, semakin hangat lagi hubungan cinta kita. Kejujuran yang disulami dengan kesetiaan membuahkan percintaan yang sejati. Jadi, dialah sebaik-baik pilihan.

5.Percaya Mempercayai
Setiap orang mempunyai rahsia tersendiri. Adakalanya rahsia ini perlu dikongsi supaya dapat mengurangkan beban yang ditanggung. Apabila kita mempunyai rahsia dan ingin memberitahu kekasih, adakah rahsia kita selamat di tangannya? Bagi mereka yang berjodoh, sifat saling percaya mempercayai antara satu sama lain timbul dari dalam hati nurani mereka. Mereka rasa selamat apabila memberitahu rahsia-rahsia kepada kekasihnya berbanding rakan-rakan yang lain. Satu lagi, kita tidak berahsia apa pun kepadanya dan kita pasti rahsia kita selamat. Bukti cinta sejati adalah melalui kepercayaan dan kejujuran. Bahagialah individu yang memperoleh kedua-duanya.

6.Senang Bekerjasama
Bagi kita yang inginkan hubungan cinta berjaya dan kekal dalam jangka masa yang panjang, kita dan dia perlu saling bekerjasama melalui hidup ini. Kita dan kekasih perlu memberi kerjasama melakukan suatu perkara sama ada perkara remeh ataupun sukar. Segala kerja yang dilakukan perlulah ikhlas bagi membantu pasangan dan meringankan tugas masing-masing. Perkara paling penting, kita dan dia dapat melalui semua ini dengan melakukannya bersama-sama. Kita dan dia juga dapat melakukan semuanya tanpa memerlukan orang lain dan kita senang melakukannya bersama. Ini penting kerana ia mempengaruhi kehidupan kita pada masa hadapan. Jika tiada kerjasama, sukar bagi kita hidup bersamanya. Ini kerana, kita yang memikul beban tanggungjawab seratus peratus. Bukankah ini menyusahkan?

7.Memahami diri kita
Bagi pasangan yang berjodoh, dia mestilah memahami diri pasangannya. Semasa kita sakit dia bawa ke klinik. Semasa kita berduka, dia menjadi penghibur. Apabila kita mengalami kesusahan, dia menjadi pembantu. Di kala kita sedang berleter, dia menjadi pendengar. Dia selalu bersama kita dalam sebarang situasi. Tidak kira kita sedang gembira ataupun berduka, dia sentiasa ada untuk kita. Dia juga bersedia mengalami pasang surut dalam percintaan. Kata orang, "lidah sendiri lagikan tergigit", inikan pula suami isteri'. Pepatah ini juga sesuai bagi pasangan kekasih. Apabila dia sentiasa bersama kita melalui hidup ini di kala suka dan duka, di saat senang dan susah, dialah calon yang sesuai menjadi pasangan hidup kita.

8.Tampilkan kelemahan
Tiada siapa yang sempurna di dunia ini. Tipulah jika ada orang yang mengaku dia insan yang sempurna daripada segala sudut. Pasti di kalangan kita memiliki kelemahan dan keburukan tertentu. Bagi dia yang bersedia menjadi teman hidup kita, dia tidak terlalu menyimpan rahsia kelemahannya dan bersedia memberitahu kita. Sudah tentu bukan senang untuk memberitahu dan mengakui kelemahan di hadapan kekasihnya. Malah, dia tidak segan mempamerkan keburukannya kepada kita. Misalnya, apabila dia bangun tidur ataupun sakit dan tidak mandi dua hari, dia tidak menghalang kita daripada melawatnya.Apabila kita dan dia saling menerima kelemahan dan sifat buruk masing-masing, memang ditakdirkan kita hidup bersamanya.

9.Kata hati
Dengarlah kata hati. Kadangkala, manusia dikurniakan Allah deria keenam yang dapat mengetahui dan memahami perasaan pasangannya. Dengan deria batin ini juga kita dapat saling tahu perasaan masing-masing. Kita dan dia juga dapat membaca fikiran antara satu sama lain dan dapat menduga reaksi dan tindakbalas pada situasi tertentu. Apabila kita yakin dengan pilihan hidup kita, tanyalah sekali lagi. Adakah dia ditakdirkan untuk kita? Dengarlah kata hati dan buatlah pilihan. Serahlah segalanya pada ketentuan yang maha berkuasa.





aku nda pasti la smada artikel ney btul ka nda tapi
kita hanya mampu merancang tuhan yang menentukan .. :)
hopefully he is meant for me .. amin ..

# I LOVE YOU MUHD RIZUAN BIN RUSLI .. :)



Wednesday, 11 January 2012

sayarinduawaktersayang .. :(

assalamualaikum 
mat petang kamoo ..

i miss you dear ..
 .. rindu aku sampai aku terbawa dalam tidur aku .. tapi apa yang aku nda suka .. mimpi aku sangat menakutkan aku .. bukan sekali aku mimpi begitu tapi dua kali sudaa pasal dea .. yg tu ary pun tym ak tdur petang bgini jugak ak mimpi benda yang sama .. ak nda taw laa napa aku d kasi mimpi dea bgtu ..

mana ndaa nya aku nda takut lau aku mimpi dea kemalangan dalam mimpi aku .. 
cerita dlm mimpi aku tu mcm ney , dea mau balek suda dry kucing .. so , aku pn tunggu laa dea kat apot ney mau smbut dea balek .. ttba !! ak dgr d apot mgatakan kapal trbang terhempas pg laut .. ya allah , keadaan aku tym tu ak nda taw suda mcmmana ... ak mcm oang hilang akal ney .. aku trus mennagis .. sbb dea ada dlm kapal tu .. then , tdak lama bgtu ada kabar mengatakan yang ramai penumpang yang meninggal .. ak trus menangis sbb aku teda dgr apa2 kabar pasal dea .. aku tetap tunggu kabar teda sal  dea ..

tidak lama gtu , penumpang yang separuhnya selamat sudaa sampai p apot sbb doang trhempas masa mau dekat2 landing jugakk .. ttba aku nampak dea .. tp malangnya dea cedera parah .. tym tu dea diusung oleh pihak ambulans tuk d bawa ke hspital .. ak trus meruju p tmpatnya .. ak mau c bangun dea tp dea nda juak bangun2 .. keadaan dea tym tu sgt truk .. ak nda snggup mau tgok dea bgtu .. cedera sana sini .. 
tym tu dea pakai baju kegemarannya lagi baa .. baju jersi chelsea nya tuu .. :(

samapi jak d hspital , dea d msukkan dalam wad kecemasan .. dn aku masa tu hanya mampu menangis dn bdoa spya dea selamat .. air mata ak ney nda berhenti .. 
dea selamat tp dea koma .. dn selama dea koma ak nda pena tggalkan dea .. ak sntiasa temankan dea sampaila dea sedar jugak .. alhamdulillah .. 

hurm , aku nda taw la napa aku d kasi mimpi begitu .. bukan stu kali tp dua kali suda ..
uikna , ak harap2 xda apa2 la mimpi aku ney ... ak belum brsedia lagi mau hadapi bgtu .. 
ak pecaya mimpi tu cuma mainan tidur semata2 kan .. tp pa yang aku rasa skg ney ak rindu dea sgt2 ..
tp pa boleh bwt kan .. sabr sedja la .. huhu .. :(


syg nda mau khilangan hby .. 
mis u so much .. :(


p/s ::' ya allah , lindungilah dea dari apa2 pun .. amin .. '




Monday, 9 January 2012

testing2 bersama roomate .. :)

assalamualaikum 
selamat malam kamoo ..

hurm , keja laek ney mo tdo tp updater cer luk ba . romate pun smua suda tdo . tggal ak sedja laek masih mghadap lappy ney nd on9 melulu . padahal ak bsuk ada test MATH ! arghhhh !! sub yang paling ak benciiiiii . huh !! mang sejak azali laek baa aku benci ma MATH ney .. ingtkan masok ipta suda ney ndaa laa suda jmpa math . aw ! tp lagi dasyat yah . cisss ! naseb mu laa farhanah .. sabar sedja laa .. demi masa depan bylank . :)

haaa ~ tdy sebelum2 romate ak semua tdo bgylak sakan kami . haha . eyalaa padahal kepenatan semua ney dry bkawad tdy petang . tapi mlm nyaa aktif plak smua balek .. siap bgayak2 lek pake shawl . hehe .. yg aku ney plak naa , bsok ak ada klas yg memestikan aku pakai tudung . huhu . so , ak kena laa pakai kan . memang pun niat aku skg ney mau btudung .. cma no komen laa ! hohoho .. that is my bsiness kan ? :)

so , tdy praktis2 ma romate2 ak ney . hahaha . praktis pakai shawl mcm hana tajima kunuk ..
hahaha . 


c sue , romate ak dary sandakan mareee ~ 






yang ndaa pakai shawl tu c ain . romate ak dry sepanggar sedja pun . dekat .. hehe .. 


haaa , yang d bawah tu plak c janet .. romate ak dulu tym precom .. huhu .. dea skg nda stu bilik ma aku cuma kami bjiran .. selalu laa dea bkunjung p bilik kami sebab dea stu class ma c ain romte q . 
tu laa kami rapat .. :)




hurm , tu antra2 gelagat kami yang muka smua tebakar hangus gara2 kawad yg ndaa hnti2 . huhu .. sbr sedja laa .. huhuhu ..
apa2 pun , ngam juak baa kan ak pakai shawl ney ?? hehe .. 
at least aku mencuba kan .. mnataw nty tbuka aty tu btul2 sudaa .. jnji bkn tuk sapa2 kta bwt tpi tuk diri sendiri kan .. :)

hurm , mlm pun larut suda ney .. resdung ak pun dtg gylak nya ... dea suh ak op9 neyy ndn p tdo .. kan ? hehe . dak pa laa , sok laek leh smbung .. hehe ..
anyway guys , wish me good luck k tomorrow 4 my MATH test . huhu ..
tenkiu guys .. GOOD NIGHT & SLEEP WELL ..
k bai ! 
:)

semoga ALLAH jauhkan aku daripada semua ini .. amin .. :)

assalamualaikum 
selamat tengahari semua .. 

pa kabar smua ? hehe .. kamu ok2 kaa juak ?? hopefully ok la kan .. :)
anu , ak kan d library skg ney .. tgh bwt assignment CTU101 berkaitan ngan info islamic ney .
so , truskan ak search2 maklumat la kan .. ttba ak ternampak ney naa ..

jom kita baca !
:)

9 jenis sihir sesama manusia 

# Tafriq (sihir yang memisahkan suami isteri): Akibat sihir ini timbul perasaan marah dan benci. Apabila isteri tengok suami, pada pandangannya muka suami seperti hantu, begitu juga apabila suami melihat isteri.
# Al-Mahabbah: Sihir ini dibuat oleh isteri kepada suami supaya suami taat, terutama jika suami kaya dan mempunyai banyak harta.
# Takhayyul (sihir ini menyebabkan orang yang terkena sentiasa berkhayal): Mereka yang terkena sihir ini juga sering berimaginasi benda kecil, tetapi pada pandangannya ia besar.
# Al-Junun (menjadi seorang yang tersangat lupa dan tersasul): Apabila orang yang terkena sihir ini bercakap, matanya terbeliak. Mereka juga tidak tetap di satu tempat dan saling bertukar kerja. Kerap dilihat merayap tanpa hala tuju dan tinggal di rumah kosong.
# Al-Khumul: Mereka yang terkena sihir ini lebih suka bersendirian untuk tempoh masa panjang. Mereka juga benci pada perhimpunan, sentiasa dalam keresahan dan lambat melakukan sebarang pekerjaan.
# Al-Hawatif: Sihir ini membuat seseorang itu mengalami mimpi ngeri, berasa diseru dalam mimpi dan mendengar suara bercakap ketika berjaga. Banyak waswas dan mereka yang terkena sihir ini banyak syak wasangka dengan orang yang rapat atau disayangi.
# Al-Marad (sakit): Orang yang terkena sihir ini akan sentiasa sakit anggota badan, tubuh jadi kaku dan anggota tidak berfungsi secara tiba-tiba.
# Nazif: Sihir ini berlaku pada orang mengalami darah istihadah (darah yang keluar selepas melewati tempoh darah haid). Apabila disihir, darah akan keluar secara berterusan hingga berbulan-bulan.
# Ta’til tawaj: Sihir untuk rosakkan perkahwinan seseorang. Disebabkan sihir ini, wanita takut hendak kahwin, mudah marah, lupa dan kurang syahwat.



naaa , kin takut kan . huhu ..
semoga kita semua terlindung la dari sihir2 ney .. 
nazubillah min zaliq ... amin .. 
ok la guys , act ak blum makan ney .. huhu ..
ak p makan dulu yah ! 
lapar ba .. hihi .. 
nty lau ada cer2 q laek ak post yah ..
dun wory be hepy ok . 
:)
k bai ! 

Tuesday, 3 January 2012

i miss you dear .. :(

salam petang semua .. :)

hurm .. paling nda best laa kalau begini sudaa .. huhu .. 
dtg suda tebiat ku .. sebab ?? 
ak rindu gylak ma dea yah .. :(

kenapa tidak nya nda dapat men sms dengan gerobak q .. 
sebab ?? 
hpnya rosak jooo .. bukan rosak apa .. tp skrin nya yg rosak .. camana laa mau baca sms lau bgtu kan .. 
betelepon jak laa yang bole .. tp mau bkol pun tnggu laa jam 12 am bru boleh bkol bru free .. 
eeeeee !! lau ikutkan aty ne mau juak ak marah dea ba tp bukan dea sengaja pun .. pa bole bwt kan ..
sabar jak la .. 

padahal tahun lalu ( 2011 ) jarang juak brsms , so nda juak mencari btul .. ba masing2 bz stdy kan .. paham laa each other .. dea ada klas aku pun ada klas .. lau sms pun mlm then koling .. 
ak bsyukur suda tu .. jnji dpt kontek ngan dea lau pun nda 24 jam mcm kapel yg len ... 
ak ma dea ok jak bgtu .. bahagia juak .. :)

tp tu la nda tauk napa sejak2 ne mncari plak lau dak sms stu ary .. mcm situasi skg ne la .. 
punyala laen d rasa kesian .. amcam ada sedja yang kurang ba .. huhu .. 
mau bwt camana tunggu dea beli hp baru la baru dpt sms .. 
:(

tp kan yg sweetnya dea ne .. bear pun hp nya nda bole baca screen dea hntr juak sms ma aku .. 
bear pun sms nya tu tunggang tebalek ckp nya tp ak dapat paham pa yang dea mau ckp sebenarnya .. hehe .. sedihlaa sms nya tunggang tbalek tp lucu juak ak baca .. senyum sendiri jak yah baca .. ingatkan ak jak yg mncari upanya dea pun .. ehe .. :)

apa2 pun , by cepat2 beli hengpong baru yah ... -_-


syg rindu hby  ..
im feel so empty and alone .. :(

Sunday, 1 January 2012

2012 sudaa plak nyaaa .. hehe ..

assalamualaikum 
selamat malam semuanyaa ..
:)

ary ne ary ahad .. 1 JAN 2012 kan .. kompom keja kamukamu nee on9 jak kan ..
 sama laa macam ak baa juak .. hehe .. anu baa , sihat2 juak kaa kamukamu semua ne ? huhu .. harap2 ok laa kan .. eyalaa taun baru laa katakan .. mesti ada yang penat2 sbb p smbut new year semlam kan .. hehe .. normal laa baa tu kan .. :)

huhu .. cerita pasal taun baru .. hurmm .. mesti smua ada pasang azam baru ne kan .. haha .. wajib laa baa tu kan .. tp da tau laa samada azam tu tercapai tau nda kan .. lau aku azam aku 2011 yang lalu rasanyaa separuh tercapai laa juak .. alhamdulillah laa kan .. hehe .. :)

lau 2012 nee plak .. aku nda juak banyak azam laa .. tkut jak nty nda tercapai .. sbbnyaa lau pasang azam ne mula2 jak tu semangat mau kasi capai ..lpas tu lau tengah2 tahun sudaa tu naaa d lupa suda tu azam ..
betul kan ? hahaha ... tau tuu sbb ak pun bgtu .. hahaha .. 
mesti banyak kan azam kamu ne .. share2 baa juak .. ehe .. 
sini meh sini aku share ma kamu azam ak erk .. hahaha .. 
:)


AZAM C MISS GEROBAK FARHANAH 2012 

* HARAPHARAP nanti exam semester 1 nee ak dapat 3 pointer ke atas ~ amin ! 

DAN 

* HARAPHARAP parents aku bagi kebenaran aku untuk bercuti ke TAWAU cuti semester nanti ~ amin ! 

DAN 

* HARAPHARAP niat aku mau bertudung akan dipermudahkan ~ amin ! 

DAN 

* HARAPHARAP tahun 2012 nee aku ndak banyak masalah mcm 2011 ~ amin ! 

DAN 

* HARAPHARAP hubungan aku dan dea akan bertambah bahagia dan berkekalan ~ amin ! 


hurm , rasanyaa tu jak laa azam aku tuk tahun 2012 neee .. hehe .. nda banyak pun cuma ada 5 jak .. tu pun suda mencukupi tuk aku .. hehe .. 
apapa pun , smua oang ada azam tersendiri kan .. semua nyaa dari kita jak samada mau truskan niat kita nee taw nda .. 

ak harap semoga semua azamazam aku d ats ne n azam kamu juak akan tercapai .. insyALLAH .. 
sama2 laa kita berdoa yaaaa .. 

yang penting JANGAN PUTUS ASA ! 

SELAMAT TAHUN BARU SEMUA 

past is past ok ! 
:)