Wednesday, 11 January 2012

sayarinduawaktersayang .. :(

assalamualaikum 
mat petang kamoo ..

i miss you dear ..
 .. rindu aku sampai aku terbawa dalam tidur aku .. tapi apa yang aku nda suka .. mimpi aku sangat menakutkan aku .. bukan sekali aku mimpi begitu tapi dua kali sudaa pasal dea .. yg tu ary pun tym ak tdur petang bgini jugak ak mimpi benda yang sama .. ak nda taw laa napa aku d kasi mimpi dea bgtu ..

mana ndaa nya aku nda takut lau aku mimpi dea kemalangan dalam mimpi aku .. 
cerita dlm mimpi aku tu mcm ney , dea mau balek suda dry kucing .. so , aku pn tunggu laa dea kat apot ney mau smbut dea balek .. ttba !! ak dgr d apot mgatakan kapal trbang terhempas pg laut .. ya allah , keadaan aku tym tu ak nda taw suda mcmmana ... ak mcm oang hilang akal ney .. aku trus mennagis .. sbb dea ada dlm kapal tu .. then , tdak lama bgtu ada kabar mengatakan yang ramai penumpang yang meninggal .. ak trus menangis sbb aku teda dgr apa2 kabar pasal dea .. aku tetap tunggu kabar teda sal  dea ..

tidak lama gtu , penumpang yang separuhnya selamat sudaa sampai p apot sbb doang trhempas masa mau dekat2 landing jugakk .. ttba aku nampak dea .. tp malangnya dea cedera parah .. tym tu dea diusung oleh pihak ambulans tuk d bawa ke hspital .. ak trus meruju p tmpatnya .. ak mau c bangun dea tp dea nda juak bangun2 .. keadaan dea tym tu sgt truk .. ak nda snggup mau tgok dea bgtu .. cedera sana sini .. 
tym tu dea pakai baju kegemarannya lagi baa .. baju jersi chelsea nya tuu .. :(

samapi jak d hspital , dea d msukkan dalam wad kecemasan .. dn aku masa tu hanya mampu menangis dn bdoa spya dea selamat .. air mata ak ney nda berhenti .. 
dea selamat tp dea koma .. dn selama dea koma ak nda pena tggalkan dea .. ak sntiasa temankan dea sampaila dea sedar jugak .. alhamdulillah .. 

hurm , aku nda taw la napa aku d kasi mimpi begitu .. bukan stu kali tp dua kali suda ..
uikna , ak harap2 xda apa2 la mimpi aku ney ... ak belum brsedia lagi mau hadapi bgtu .. 
ak pecaya mimpi tu cuma mainan tidur semata2 kan .. tp pa yang aku rasa skg ney ak rindu dea sgt2 ..
tp pa boleh bwt kan .. sabr sedja la .. huhu .. :(


syg nda mau khilangan hby .. 
mis u so much .. :(


p/s ::' ya allah , lindungilah dea dari apa2 pun .. amin .. '




No comments:

Post a Comment