Saturday 12 November 2011

- aku bodoh -

bodoh kau farhanah !! 
:(


hurm , ak nda tau napa bodohnya diri aku ne .
tu la tlampau kotor kan pemikiran .
telampau tepesong punya otak 
telampau penting diri sendiri 
telampau ego 
telampau terburu buru 

etu la aku yg menyebabkan semua jdy nda menentu 
huhu 
:'(

ne ary ak suda bwt salah yg terbesar ,
semuanya garagara diri aku yg tlmpau bodoh 

pikiran aku ne ba telampau negatif sama c wan 
jahat ba aku 
p tuduhtuduh dea p hide relation kami d fb 

padahal !! 
bukan dea yg bwt tapi nda tau la manusia sial yg p bwt tu 
dan 
hal ini menyebabkan aku ma wan gaduh tdy 
sedih aku 
aku menangis dan menangis tanpa usul periksa 
ak terus tuduh dea yg macam2 
kesian dea 

bukan aku nda pcaya dea 
aku pcaya ba ma dea 
tp aku betulbetul tekejut napa ttba bole bgtu 

naa dgn kebodohan aku ne 
terus la ak tuduh dea mam2 tanpa periksa dulu 
aku mang ba 
suka terus menyerang dea 
dea sabar jak ngan perangai aku yg bodh dn mcm budakbudak ne 
sikitsikit nangis 

tp aku terlalu sayangkan dea ba 
tula aku nda mau semua ne jady 
aku nda mau lau hubungan kami mkucar kacir 
aku sayang hubungan kami 
:(
aku terlalu sayangkan dea dan hubungan kami 

dan garagara bodoh aku la ne jugak c wan jdy pegal ma aku 
dea rasa mcm dea nda d pcya suda 

tidak by !!!!!!!!! 
jgn pena rasa bgtu . 
syg sentiasa pcayakab hby .
hby jan pena anggap yg mentang2 hby pena bwt sala dulu syg terus nda pcya hby 
jan pena hby pikirkan bgtu yah !
etu tidak benar sama sekali !! 
syg cukup pcaya ma hby 
syg tau hby nda kan wt mcm dulu lagi 
i trust eu deat honestly !!
syg minta maaf suda bgtu tdy 
:'(
im very stupid !! 
my attitude was very like childish !! 
im sorry .. 
;'(
i luv eu so much 
always n always 
please remember that i always trust eu dear ..
:'(



No comments:

Post a Comment