Sunday 13 November 2011

- tersenyum sendiri -

good morning people 
have a nice day yah you all 
:)

tersenyum sendiri ??
pa mksudnya etu yah farhanah ??
hahaha 

nda ba kamo , perasaan aku kemaren  byk ba 
hehehe 
da hepy , da kelucuan , da sedih , da kesaketan 
naaaa 
semua ada kan ??
:)

kemaren aku hepy sbb hepy la . 
hahaha 
eyala aku p ketja mcm besa 
bwt keja cam besa 
tapi aku nda lama lekl mau brhenti 
etu y hepynya 
maken hary maken dekat hary aku mau berhnti 
:D

kemaren juak ak kelucuan sgt 
hahahahahahahaha 
sebab ?
dgn keletah kawankawan kerja q smua sama kzen aku yg gilak semuanya 
kakeka , kak erni , mira , ema , n juli juak .
including my FaTHER also .
kami sni ntah la 
smuanya yg kaki menguluk oang , kaki mengumpat oang depandepan lek etu .
kaki ketawa , kaki otakotak kuning , biru , hijau n segalanya la 
terok kan ??!!
hahahahaahaha 
pokoknya kami open habis la 
nda da tapistapisnya 
hahahaha 
tp best !!
sangat lucu dn gumbira ! 
:D

kemaren juak ak sedih n saket 
karena ??
hurm , kamu lau yg suda bca updte q kmren sal ' AKU BODOH ' 
mgkin akn tau kesahnya 
huhuhu 
:(
tapi alhamdulillah semuannya suda ok smlm .
:)

semalam aku bahagia sangat ma cinta mati aku 
:)
ber pun aku nda ckup tdur bru p keja pai ne tpi aku nda kesah sebab aku bahagia lau pun saket semlm 
ngn insan tersayang 
:)
syg sayang sgt ma hby 
thanks for everything dear 
eu always make me feel better n hepy when im with eu 
i hope eu wil never forget about us mo matter what happen ok
eu had take away my soul n mate 
so 
eu must take care it ok 
promise me dear 
i know eu wil do it 
becoz eu luv me 
:)
i luv eu so much muhd rizuan rusli 
btw , thanx for last night !
i will never forget it 
:)

makanya pagipagi ne aku senyumsenyum p keja .
bangun jak senyum 
pa oang bilang senyum tak perlu kata apaapa
:))
tapi jan juak tlmpau nty d cap gila plak 
hahahaha 
;D

smile always ok !! 
:)




No comments:

Post a Comment