Friday 9 December 2011

- ' BEKAS STALKER AKU ' ada peningkatan -

assalamualaikum 
selamat petang 
hehehe 
:)

saja jak aku ne . jap jak . bosan kan menunggu kena ambil .
cer ak pa yah ?
pa2 jak laa farhanah . doang baca jugak tu . hihihi 


anu baa . ' stalker aku ' suda ada pengganti . hahaha . 
bukan aku kecewa tapi aku besyukur lek dea da oang baru tuk d stalker nya . 
nda juak merimaskan aku kan . myb mangsa seterusnya tu yg skg lagi rimas .
kesian ba . sepa suh etu stalker telebih2 . smua dea mau nyibuk . smpai men merajuk2 segala .
adui ! matik laa ! 


memalukan ba ne . mcm kitak ne budak2 yg semua mau dbgtw nya .
atukui !! tpi kan yg bgusnya rajin la juak ' stalker ' tu ba mengupdTe sana sini . 
apa yg aku ada dea pun mesti ada . woowww !! hebatkan dea ! smpai mau pecah rekod ow . 
hahahahaha . dea pkir aku jeles la knuk . 
NDALA KALI !! MATIK LA PAYAU !! 
hahahhaha . 

apa2 pun moga dea enjoy la ar ma mangsa terbarunya . hahahaha . 
makaseh karna sempa berkhidmat tuk beta ! 
chaww dulu . nty smbung legi . 
see yah !!! 
:)

No comments:

Post a Comment